Od objednávky ke složení

Objednat pelety, brikety a uhlí si u nás můžete různými způsoby, například na našem eshopu, telefonicky nebo mailem. Samozřejmě se za námi můžete zastavit osobně na naší provozovně v Dobraticích.

 

Ve chvíli kdy od Vás přijmeme objednávku ji Zuzka zaeviduje a v co nejbližším termínu Vás kontaktuje a domlouvá následující podrobnosti:

1. zjištění Terénu

Dopředu potřebujeme vědět, na jakém konkrétním místě budeme zboží skládat, abychom mohli zvolit auto, kterým paliva povezeme. K dispozici máme celkem tři auta:

  • Dodávka s hydraulickým čelem a s ručním paletovým vozíkem, kterou vám zboží přiveze nejčastěji řidič Martin. Dodávka slouží pro rozvoz jedné až dvou palet. Je nejlepší, aby dodávka vozila paliva zejména na zpevněné plochy, kde již není potřeba palety po složení daleko přesouvat. Například jen pod venkovní přístřešky, do garáží apod.

 

  • Nákladní auto s hydraulickou rukou pro šest palet. Řídí ho nejčastěji Jirka. Jirka Vám zboží složí na dané místo hydraulickou rukou, nejdále však 4 metry od auta. Je důležité, aby byla při výkladce zpevněná plocha a dostatečný prostor pro nákladní auto.

 

  • Tandemová souprava s terénním vysokozdvižným vozíkem. Tandemovou soupravu řídí zpravidla řidič Janusz nebo Martin. Díky vysokozdvižnému vozíku, který vozí vždy s sebou, se zvládnou pohybovat i v náročnějším terénu nebo například Vám zboží zavézt přímo do garáže, do které by se autem nedostal.

 

Dbáme na to, abychom co nejlépe zefektivnili rozvoz, proto spojujeme více objednávek pro rozvoz v jeden den. Díky tomu nejčastěji vozíme tandemovou soupravou nebo nákladním autem s hydraulickou rukou

Nakládání-auta-při-rozvozu-dřevěných-pelet

 

2. Domluvíme přesný termín a přibližnou hodinu

kdy Vám dřevěné palivo přivezeme. Hodina dovozu se může lišit v závislosti na dopravě či případné náročnosti skládání zboží u předchozího zákazníka.

3. Domluvíme způsob platby

Na výběr máte platbu v hotovosti při převzetí zboží, nebo převodem na základě zálohové faktury předem.

4. Doladíme doplňkové informace a služby.

Například zda Vám máme zaúčtovat zálohu na palety anebo budete mít palety na výměnu z předchozího závozu. Případně domluvíme individuální cenu přepravy či nebo skládání do sklepa.

5. Informace o rozvozu:

Den před závozem nebo ráno v den závozu Vám Zuzka pošle informativní SMS, s celkovou částkou vaší objednávky a kontaktem na řidiče po všechny případy. Přesto Vás prosíme, abyste vyčkali, až Vás bude řidič kontaktovat sám. Pokud budete mít nějaké dotazy, vždy se můžete obrátit na číslo +420 778 078 810 kde se snažíme na vše potřebné odpovědět.

V den závozu si chlapi naloží auto, Zuzka nebo Zdenka Vám vystaví fakturu a jedeme za Vámi.

Jen zatopit si pak musíte sami :)